18.9.10

O luna!

Yeeey, săptămâna trecută am împlinit o lunăăăăăă!!!
Woohooo! Ce repede trece timpul!

Eh, pentru asta o sa pun o poză în care să mi se zărească ochişorii, care până acum erau Storm Gray, acum sunt Dark Storm Gray, şi încă nu m-am hotărât dacă să fie albaştri, să rămână gri sau să devină căprui.
Dacă vreţi, puteţi să şi comentaţi ce culoare v-ar plăcea să aibă ochii mei, că oricum o să fie tot cum vreau eu...



Tot cu ocazia zilei mele l-am cunoscut şi pe Tataie! Nu, nu e Tati al lui Tati, ci este Tati al lui Tati al lui Tati, adică e bunicul lui Tati! Ufff... greu cu rudele astea... Păcat că nu am o poză şi cu Tataie, dar asta e, eram prea obosită şi am dormit mai tot timpul... că era aşa de frumos afară...

PS. Ursul carpatin din poză nu este chiar atât de feroce precum pare, şi nu e urs, e tati... sper să nu vă sperie, că el e mai urâţel, aşa, dar las' că vă uitaţi toţi la mine, daaa? În curând o să vă povestească despre cum şi-a schimbat permisul, şi despre cum o să îşi ia maşină, dar nu acum, mai încolo...




Poză bonus:

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu