17.8.10

Caaaaald, apă şi un pătuţ

Zilele astea mi-a fost cald. Foarte cald.
Sâmbătă am plecat de la spital, şi am mers acasă, cu mami şi cu tati, şi cu bunicii.

Am fost cu taxiul şi acolo am rezistat cât am rezistat, dar când am ajuns acasă n-am mai putut. Am făcut şi băiţă, şi a fost bine că m-am răcorit, dar Bucureştiul ăsta e prea încărcat...
Am dormit puţin în pătuţul pe care mi l-a pregătit tati, dar mi-a fost prea cald.
Oricum tati e tare, că ia-uite ce pătuţ frumos mi-a făcut! Şi l-a asamblat singur singurel, că are cu ce :D. Sau, bine, aşa se laudă el :D E un pătuţ foarte frumos, cu portocaliu, să se complementeze cu albastrul camerei (moamă ce de cuvinte ştiu), şi mi-a pus lenjerie rozzz???!?!? Tati, ai şti tu să asamblezi un pătuţ, dar la culori... eşti praaaaaf....

[aici o sa apara niste poze cand se prinde tati ca trebuie facute unele mai recente]

Ne-a vizitat şi moaşa, care are şi ea un bebe, dar mai mare ca mine, care ştie deja să meargă în picioare, şi care e cuminte. Nu mai ştiu cine ne-a făcut prezentările că eu adormisem de căldură... Dar n-am dormit prea mult, că iarăşi m-am încălzit, şi m-am supărat, şi m-am trezit, şi am început să ţiiiiip....

Aşa că tati, dacă a văzut că eu nu vreau să tac deloc, a vorbit cu mami, şi am venit noi două acasă la Buni M, unde e mai răcoare, şi e biiiine....
Aici ne-au vizitat naşa, şi naşu' (care o să îmi zică Elena, că e Leu ca mine), şi Buni S, şi bunicu' D, care abia aşteaptă să mă scoată la plimbare prin parc :D. Şi azi a trecut şi A pe la noi, şi mi-a adus o grămadă de jucăriiiiiii!!!! Nu că aş şti ce să fac cu ele, da' mă prind eu...

Uff... iar am obosit.
Păi aşa e. Că tati e cam leneş, şi i-a luat cam mult să descarce pozele cu pătuţul...
Şi acum aparatul e la mami, dar nu mai are încărcător, aşa că îl aşteptăm pe tati să vină acasă, mai ales că marţi e ziua lui, şi să ne facă poooozeee!!!! Ca să pună poze şi cu mine pe blog, că deocamdată pune poze cu pătuţul gol :P
Şi o să mergem la Buni S si Buni D acasă, la curte, şi o să văd pui mici mici mici!!! Şi o să stau la soaaare, şi la umbră, şi la soare, şi la umbră, până adorm.
Şi tati şi cu mami o să bea Ouzo adus de tati din Grecia, că cică e o ocazie specială!

Yeeeey, abia aştept să vină tati!

Un comentariu: