24.8.10

La Multi Ani, Tatiiii!!!!

Astăzi tati a mai făcut un aaaan!!!! În doişpe zileee!!!
A, nu, stai, eu am făcut 12 zile.

Tati a mai făcut un an de anu' trecut!
Aşa că a venit acasă, m-au adus şi pe mine la Buni S şi Buni D, şi ne-am jucat, şi am dormit, şi am mâncat, şi iar am dormit.... E un aer aşa curat acolo, încât nu am putut să nu dorm. Şi a venit toată lumea să mă vadă, şi mi-au adus o grămadă de hăinuţe, chit că era ziua lu' tati, nu a mea :)

Dar asta a fost duminică, iar ziua lui tati a fost azi, şi tot azi am împlinit 12 zile (nu că ar conta), şi azi mami şi tati au serbat puţin şi vreo câteva luni de la nunta looor, şi au băut ouzo adus de tati din Greciaaa!!!

Aşa că tati, de ziua ta, îţi dăruiesc un zââââmbeeeet!!!! (mititel, aşa, ca mine)



La Mulţi Ani, TATI!

8 comentarii:

  1. la multi ani tati si la multi ani bebe irina.

    ce zâmbeţel de buburuză ai.

    RăspundețiȘtergere
  2. Hihi... sa va traiasca... ce draguta e cum zambeste... Vreau si eu una de-asta mica... Imi faceti si miieee unaaaaaa? V-as zice ca v-o platesc da' dupa aia suna dubios:)

    RăspundețiȘtergere
  3. @Creatrix: multumim de urari!
    zâmbeţel de buburuzică. Buburuzea.

    @Utopian: discutam preturile in privat ;) :P
    Multumim de urari!

    RăspundețiȘtergere
  4. La multi ani, tati :)
    Auzi, daca esti de acord sa nasti tu, putem incepe o afacere :D

    RăspundețiȘtergere
  5. Pffff... pãi ce afacere e aia dacã fac eu toatã treaba?:))

    Eu vreau sã iau copii gata fãcuti... Eventual îi vând mai scump dupã aia dacã chiar vreau sã mã îmbogãtesc, dar nu vreau sã mã apuc sã-i fac eu!!!:)))

    RăspundețiȘtergere
  6. de mine zicea, sa ii nasc eu... :D
    (which i'm not going to do)

    RăspundețiȘtergere
  7. Damn it... recunosc ca nu m-am prins pentru ca nici intr-o mie de ani nu mi-ar fi trecut prin minte ca o sa fiti asa perfizi si dupã ce vã spun eu ideea mea de afaceri o sã încercati sã mi-o furati si s-o faceti afacere de familie.

    Profitorilor! Bine, faceti voi bijnitzã cu copii atunci :P

    P.S. Dacã aveti nevoie de ajutor pe partea de P.R. dati-mi un telefon:)

    RăspundețiȘtergere