12.8.11

Puşcărie, spaima curţii, sau ce-o să fiu când voi fi mare

Ultimele săptămâni am fost plecată. La bunici, unde-i aerul mai curat şi iarba mai verde. Unde mă minunez pe fiecare zi de puii de găină şi de puii de curcă. Unde nu prea găsesc nisip, că-i mai multă iarbă. Unde l-am învăţat pe Bunicu să mă ia în braţe când mă duc spre el cu braţele întinse. Unde m-am jucat cu Bunica de-a v-aţi-ascunselea, ea în cameră şi eu la uşă. Unde am tropăit uşor uşor sprijinită de ziduri.

Lipa-lipa-liiiiiipa,
A venit pisiiiiiiica,
Ş-a mâncat păpiiiica.
Unde am descoperit că pe lemnul de lângă scară fac mai mult zgomot, sau că distanţa de la camera bunicii la scări nu e chiar aşa mare când mergi de-a buşilea. Scăăărileee! Unde am găsit scările şi am urcat scările singură-singurică de-a buşilea! Unde m-am plimbat cu mami pe sub bolta viei şi la pui şi la căţel şi iar în casă la scări şi în camera aia mare de-i zice mama Bibliotecă, şi în baie, la cip-cip, şi la florile din curte şi ooo, daaaa, la florile bunicii si la orhideee care e mai mare ca mine!
Unde am stat în curte până seara târziu şi m-au pişcat ţânţarii, şi am făcut focul  şi am făcut grătarul când a venit tati şi a mirosit tati vreo săptămână a grătar şi a fum, hihi. Şi am început să beau apă şi să merg de-a buşilea când n-am de ce să mă ţiu, şi pe perete mai ales când e de lambriu şi face tropa-tropa-tropa şi vine buni după mine Te prind! Te prind! Te prind! Şi eu fug, fug, fug, şi nu mă prinde, şi râdem, râdem, râdem că aşa e frumos şi sănătos.

Şi cresc, cresc, cresc, m-am lungit, dar la greutate nu am mai pus, încep să iasă caninii măseluţele şi dor, dor, dor, şi mă vaiet, şi fac febră şi mami mă alină şi îmi trece…

Şi mi-a crescut părul lung, lung, lung, de-mi intră-n ochi, of, ce-n ochi, îmi intră-n gură, mie-mi place, dar m-au tuuuuuns!! M-au prins şi m-au tuns, şi acum zici c-am ieşit de la puşcărie! M-a luat Bunicu în braţe să mă aline, dar m-au tuuuns!!!

Şi am făcut un anişor, un an a trecut de când am văzut-o pe mami prima dată, şi a venit Bunica la mine şi a făcut prăjituri şi tortuleţ, şi tati a fost cu mine la el la serviciu să vadă şi alţii ce mândreţe de fată are, că ceilalţi au copii mai mici, ei nu ştiu să meargă şi să gângurească aşa ca mine, şi să râdă şi să vorbească cu ei. Şi mi-a pus o lumânărică mică pe tort, mică aşa ca mine, şi una că un anişor am făcut, şi am mers in parc şi am MERS în parc de-am obosit, că am început să merg singură, fără să mă mai ţin tot timpul de mami şi tati, că ce să mai, am un an acum, sunt MAREEE!!!

Şi mami şi tati au zis că vor să vadă ce-o să fiu când o să fiu mare, aşa că au pus nişte chestii pe o tavă şi cică să vină la mine să aleg. Şi am ales o hârtie colorată, da’ nu era hârtie, era ciudată, şi am lăsat-o lângă mine, şi dup-aia am luat nişte chei interesante şi colorate, şi la sfârşit ac şi aţă. Că vreau să fiu designer de modă. Hihi. Sau ce-o ieşi...

4 comentarii:

  1. Hihi, ce frumos ai scris :) dar vrem si poze, domnule tatic, altfel iar te facem sa mirosi a fum!

    RăspundețiȘtergere
  2. da, bre, vin si pozele, dar pe sambata asa...

    RăspundețiȘtergere
  3. Și mie îmi place mult cum ai scris. Chiar foarte mult :)
    Se pare că Irina va avea cheia dezlegării tuturor dilemelor și puterea de a lega lucrurile :)

    RăspundețiȘtergere