12.8.10

Hello World! (Daddy Cool - Daddy Proud)

Da, m-am hotarat!
M-ati convins.
M-ati chemat, asa ca am venit.
Pe lume.
Azi, 12 august.

Tati a dus-o pe mami azi dimineata (pe la 2 jum'ate) la spital, cu niiiinoooo-niiinnoooo-niiiinoooooo.
Si pe la sase si-unpic am zis sa ies afara la joaca...

Tantiile de la spital zic ca am 3 kile si 770 de grame, si 49 de centimetri. Adica de nota 10. Si mica si indesata.
Ca mami si ca tati. Hihi.
Si ma cheama Irina Elena.

Ei, va las acum, trebuie sa merg la somnica, dar il las pe tati sa va povesteasca una alta, pana ajung eu acasa.
Si apoi ne apucam calumea de Jurnalul de Poveeeesti!!

Tai-Tai!




7 comentarii:

  1. Sa iti si sa va traiasca micuta! Ma gandeam eu ca despre asta este vorba de cand am vazut teaserul ;)

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumim frumos, Denisa!
    Dap, despre asta era teaser-ul :D

    Nu prea avea de gand sa se nasca, dar uite ca intr-o dimineata s-a hotarat si a aparut :D

    RăspundețiȘtergere
  3. cu cine seamana? eu cred ca seamana cu dorin, asha am eu o presimtire.

    RăspundețiȘtergere
  4. noh, eu nu vad niciodata asemanari la copiii mici... dar o sa obtin parerile altora si probabil o sa fiu de acord cu ele...


    fetele lu' tata, ca ie amandoua ale mele :D

    RăspundețiȘtergere
  5. Felicitari, felicitariii... asa micuta si deja i-ai deschis blog :D
    Bine ai venit Irina :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Probabil ca sa imi dea cu el in cap cand o fi mai mare :D

    Multumim de felicitari!

    RăspundețiȘtergere