13.8.10

Ziua 2

Bine, pentru mine încă nu e mare diferenţă între zi şi noapte, că dorm aproape tot timpul.
Când mă trezesc mai arunc un ochi în stânga, în dreapta, şi daca nu e mami pe fază, îi trag un bocet de m-aude mama chiar daca e la toaletă. Hihi.
Lumea zice că semăn cu tati, şi chiar aşa e. La năsuc, la buze puţin, la urechiuşe.
Dar la degete semăn cu mami, că le am aşa, lunguuuţe, ca de pianistă.
Hmm... să mă fac pianistă? Da' parcă îmi place mai mult balerină. Sau în fine, să cânt, să dansez... Da' acum nu mai pot. Că la mami, chiar dacă nu aveam prea mult loc, era mai frumos, că pluteaaaaam....

Îmi place când mă ia tati în braţe. Azi am dormit aproape o jumătate de oră la el în braţe. Are nişte braţe aşa maaaari şi caaaalde... şi dorm aşa de bine... Când m-a pus la loc în pătuţ eram prea obosită, că aş fi ţipat un pic să mă mai ia în braţe... hi hi... ce hoaţă sunt...

Eh, cam atât deocamdată, o să îl las pe tati să vă povestească pe unde a umblat ca să mă declare, adică să ştie si lumea că exist (first step in taking over the WORLD!)...

Tai-tai!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu